Избор на социални работници по проект „И аз имам семейство” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Приеми ме”, бюджетна линия BG051РО001-5.2.11 по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси»
О Б Я В Л Е Н И Е
Oбщина Аксаково в качеството си на партньор на Агенция за социално подпомагане, която е конкретен бенефициент по проект „И аз имам семейство” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Приеми ме”, бюджетна линия BG051РО001-5.2.11, ще осъществи подбор на един социален работник, предоставящ услугата „Приемна грижа” в община Аксаково.
І. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА НА СОЦИАЛНИЯ РАБОТНИК
Основни функции:
- Познава и прилага нормативната уредба в сферата на закрила на детето и в т.ч. услугата „Приемна грижа”.
- Познава подробно всички дейности, свързани с услугата „Приемна грижа” и ги прилага в работата с приемните семейства.
- Участва в разработването на план за ползване на услугата „Приемна грижа”.
- Консултира приемните родители, в зависимост от техните потребности.
- Предоставя подкрепящи услуги – обучения на кандидати за приемни родители, супер визия, семейна конференция и групи за само помощ.
- Работи в тясно сътрудничество с отдел „Закрила на детето” към Дирекция „Социално подпомагане” обслужващ територията на съответната община.
- Поддържа връзка с други организации и институции, касаещи проблемите и потребностите на приемните родители и децата настанени в приемни семейства.
- Отговаря за правилното и своевременно водене и съхраняване на цялата документация по случаите, за които отговаря, съгласно изискванията за информиране и публичност на Оперативна програма „Развитие на човешки ресурси”.
- Участва в организираните обучения от екипа за организация и управление на проекта.
- Участва при провеждане на екипни срещи.
- Спазва професионалната етика и съхранява професионална тайна. Не разпространява лична информация за потребителите, станала му известна при или по повод изпълнение на служебните си задължения, която би довела до нарушаване правата или интересите им.
- Познава и спазва етичния кодекс на работещите с деца.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование – завършена образователна степен бакалавър в сферата на хуманитарните дейности – психология, социална педагогика, социални дейности, педагогика.
- Професионален опит - в сферата на хуманитарните дейности -психология, социална педагогика, социални дейности, педагогика.
- Предимство- опит при изпълнение на проекти и опит при предоставяне на услуги за деца и семейства .
Специфични изисквания:
- Компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
- Опит при работа в екип.
Длъжността се заема чрез сключване на трудов договор по чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 68, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда.
Възнаграждението по трудовия договор се осигурява по проект „И аз имам семейство” съфинансиран със средства от Европейски социален фонд.
Минималната основна месечна работна заплата е в размер на 500,00 лв.
ІI. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
- Писмено заявление за кандидатстване.
- Автобиография по образец.
- Декларация по образец.
- Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда.
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
2. Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в община Аксаково, за проект „И аз имам семейство” в срок до 11.06.2012г. включително в деловодството на община Аксаково, за процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Приеми ме”, бюджетна линия BG051РО001-5.2.11.
3. Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на Кмета на община Аксаково, в която участва и представител на Дирекция „Социално подпомагане”.
4. Подборът протича в два етапа:
· Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания - след изтичане срока за подаване на документи.
· Интервю - след проверката на съответствията на представените документи.
До по – нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Аксаково и на информационното табло на служебния вход на сградата на община Аксаково на 14.06.2012 г. до 17:00 часа.
В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Интервюто се провежда от комисията по т. 3 и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати.
Извлечение от протокола, отразяващ резултатите, се изпраща на допуснатите кандидати по електронната поща, по факс или се връчва лично.
Кметът на община Аксаково сключва трудов договор с класираните кандидати.
III. МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА.
община Аксаково
Документите за участие следват да бъдат представени в непрозрачен запечатан плик в деловодството на община Аксаково на адрес: гр. Аксаково, 9154, ул. „Г. Петлешев” № 58 Б до 17.00 ч. на 11.06.2012 г., лично, по пощтата с препоръчено писмо с обратна разписка или куриер.
Върху плика трябва да има надпис: „За участие в конкурс за Социални работници по проект: „И аз имам семейство” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Приеми ме”, бюджетна линия BG051РО001-5.2.11”
Лице за контакт: Божана Стоянова – 052/762066 в.123
Документация за избор на социални работници по проект „И аз имам семейство” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Приеми ме”, бюджетна линия BG051РО001-5.2.11 по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» -- ИЗТЕГЛИ