
ОБЩИНА АКСАКОВО
ДОКУМЕНТАЦИЯ
за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:
„Текущ одит на проект за изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна“
По проект № DIR-5112122-10-78 „Изграждане на регионалната система за управление на отпадъците в регион Варна (Аксаково)“, с договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-5112122-С004.
Документацията за участие се предоставя срещу заплащане на гише 2 в деловодството в сградата на Община Аксаково всеки работен ден от 08:30 до 16:30 ч. в срок до 10 дни преди крайния срок за подаване на офертите. Участниците имат право да се запознаят с документацията, преди да я закупят, в Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Община Аксаково, ет. 1.
Цената на документацията е BGN 9.60 с вкл. ДДС за всяка обособена позиция поотделно и е изчислена по калкулация на действителните разходи за отпечатване и размножаване според изискванията на чл.28, ал.4 от ЗОП. Цената на документацията се заплаща на каса в сградата на Община Аксаково, ет. 1, каса 1, или по банков път по сметка: Титуляр: Община Аксаково
Банка: ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF
IBAN: BG84CECB97908432010500
Код за вид плащане: 447000
Участниците могат да поискат документацията да им бъде изпратена по куриер за тяхна сметка, като за целта изпратят на посоченото в обявлението за обществена поръчка лице за контакт факс с посочване на заинтересованото лице, адрес, телефон и факс, както и данни за издаване фактура и приложат копие на документ за платена цена на документацията.
Документацията се купува до 15.01.2013 г., 16:30 часа
Оферти се подават до 25.01.2013 г., 16:30 часа
Офертите ще бъдат отворени на 28.01.2013 г. от 10:00 часа, в сградата на Община Аксаково
За подробна информация и достъп до Обявлението за обществена поръчка, посетете интернет страницата на Агенцията за обществени поръчки www.aop.bg по Уникален номер в Регистъра на АОП: 00237-2012-0024
